1 Mart 2010 Pazartesi

Teşekkürler Dennis!

Dennis'i daha önce birkaç videoda görmüştüm ama canlı izlemeye fırsat olmamıştı. Dennis benim şimdiye kadar gördüğüm en karizmatik, en etkileyici ve bir o kadar da cana yakın liderlerden biri. O tam bir Royal Pırlanta!
Aslında,benim Dennis'i anlatmam doğru olmaz. Burada sözü size vermek ve Dennis'i sizlerden dinlemek isterim. Ben kendisiyle Cuma günü tanıştım ve akşamki yemekte biraz sohbet edebildim. Sizler onunla üç gün geçirdiniz. Buyurun söz sizlerin...

1 yorum:

  1. Ben hemen söylemek isterim. Eğitimlerde çevirisini ben yaptım. Aklımda kalan bir çok şey var ama ikisi ön planda çıkıyor. Birincisi eğitimlerin arasında bir köşede oturup verdiği dinlenme molalarında ve aralarda aldığı Rollout masajlarında, uyku sisteminde dinlenmesinde kendine değer verdiğini bunu Nikken ile yaptığını görmek, bizlere sevgiyle yaklaşıp kimseyi kırmadan kendine zaman ayırabilmesi beni inanılmaz etkiledi.

    Bir de son eğitimde anlatırken coşkusu, heyecanı, duyguları sanki her yere akıyordu. Ben ona yakın durduğum için mi bilmiyorum, ben o enerjiyi yoğun bir şekilde aldım ve orada hissettiğim enerjiyi hiç unutmayacağım.
    Yeşim Cimcoz

    YanıtlaSil