15 Haziran 2009 Pazartesi

Merhaba!

Sevgili Nikken Kaliteli Yaşam Danışmanları,

Sizlerle tanışalı nerdeyse bir yıl olmak üzere. Şöyle geriye bakıp profesyonel kariyerimi değerlendirdiğimde belki de hiç bir şirkette bu kadar mutlu ve huzurla çalışmamış olduğumu farkettim.

Nikken bana şu ana kadar olan iş yaşantımın en güzel günlerini yaşatıyor.

Bunda elbette sizlerin de oldukça büyük bir payı var. Her yaptığımız eğitimde, toplantıda ve Nikken Enerjisi'ni götürdüğümüz her şehirde bizi pozitif enerji ile karşılayan ve Nikken felsefesini yaşatan sizlere bu nedenle teşekkür etmek istiyorum.

Bugün itibarıyla tüm Türkiye'deki danışman sayımız 10.300'ü geçmiş durumda. Türkiye'nin dörtbir yanında danışmanlarımız var. Biz de artık sizlerle yeni bir platformda iletişime geçme zamanımızın geldiğini düşünerek bir web günlüğü tutmaya karar verdik.

Burada Nikken'deki zamanın nasıl aktığını, neler yaşandığını ve mutfağın nasıl çalıştığını göreceksiniz. Tabii benim kişisel bakış açımla. Sizlerin görüşlerine de yer vereceğiz elbette.

Uzun lafın kısası NIKKEN Türkiye Seyir Defteri'ne hoşgeldiniz!!

4 yorum:

  1. Çok süper oldu, hadi bakalım!

    YanıtlaSil
  2. NİKKENİN ENERJİSİ'Nİ BİZLERE EN İYİ ŞEKİLDE YANSITAN DEĞERLİ İNSAN, BARIŞ TURAN A TEŞEKKÜRLER
    SEYİR DEFTERİNİZ HAYIRLI OLSUN.
    NerimanTaşdemir

    YanıtlaSil
  3. tebrikler güzel bir düşünce tüm NİKKEN ailesini çook seviyorum sevgilerle
    AYSUN GÜNEY

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi fikir, böyle bir iletişim kanalını açmış olduğunuz için teşekkür ediyoruz.
    Eğitimlerin sonlarını iple çekiyorum desem :-)

    YanıtlaSil